Saturday, July 05, 2008

这首歌很适合形容我的心情。
在凌晨
在凌晨两点十分慌张想,你吸着无法入眠的空气。如果是梦镜也许是幻影,我想沉醉在这里。
常常会发现,你在我的身旁听我当兵的故事很有趣。清晰的感觉永远不会变,而你不在这里陪我。我忘不了你给我最当初的礼物,忘不了你给我最当初的礼物,答应我陪我去寻找我的梦想,到头来我不是你选择的人,也许你是对的。
Almost every word of this song is telling my story.It has been almost a year to that day.
I know i won't be able to let the memories fade off so easily.
It's drawing nearer.I don't carve for surprises.I just hate disappointment.

No comments: